Arxiu Municipal
L'Arxiu Municipal de Cassà de la Selva (AMCS) és el servei municipal que té cura de la gestió, l'organització i el tractament de la documentació i la custòdia i difusió del patrimoni documental que conserva.
A l'arxiu hi ha els documents que produeix l'Ajuntament i tots els que han estat donats per persones físiques, jurídiques, entitats públiques o privades que li n'hagin fet la cessió o donació i que formen part del patrimoni documental del municipi. L'equipament garanteix el dret a la informació, facilita la investigació i difon el patrimoni documental municipal i vetlla per la salvaguarda del patrimoni documental del poble.
A l'arxiu hi ha una sala de consulta, situada molt propera al dipòsit, que està dividida en tres espais: despatx, sala de reunió i consulta. En l'últim d'aquests espais hi ha la biblioteca auxiliar on l'usuari troba llibres de temàtica local, llibres de referència i de consulta freqüent i inventaris, catàlegs i relacions de documentació que l'ajudaran a localitzar la documentació.
Si vols més informació sobre aquest equipament i els serveis que ofereix pots consultar-ho aquí.
Contacte
Servei d'Arxiu i Gestió Documental de Cassà de la Selva – Ajuntament de Cassà
www.cassa.cat/arxiu