Catàleg de tràmits
A continuació es dóna resposta a les preguntes freqüents associades als tràmits més comuns.
>> Consulta les convocatòries de subvencions i ajuts econòmics AQUÍ.
>> Consulta tots els tràmits d'urbanisme i obres AQUÍ.
>> Si vols iniciar una activitat econòmica, et guiem pas a pas amb els tràmits que has de fer aquí i també trobaràs informació a la Finestreta Única Empresarial (FUE).
Aquesta instància us permet presentar una sol·licitud a l'Ajuntament de Cassà de la Selva o bé fer arribar un recurs contra alguna actuació o decisió municipal. Podeu fer servir aquesta instància quan no existeixi un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat.
Qui ho pot demanar? Qualsevol persona.
Canals de tramitació
- Podeu fer el tràmit online a través d'aquest enllaç.
- També podeu entregar la versió imprimible de la instància a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Termini de resolució: el període màxim és de tres mesos amb caràcter general.
Observacions: més informació sobre aquest tràmit.
Dubtes sobre el tràmit?
Si tens qualsevol dubte sobre aquest tràmit contacta amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Cassà al telèfon 972 46 00 05 o al correu electrònic
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Qui ho pot demanar? Qualsevol persona.
Canals de tramitació
- Podeu fer el tràmit online a través d'aquest enllaç (no fa falta signatura electrònica).
- També podeu entregar la versió imprimible de la instància a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Termini de resolució: el termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Observacions: més informació sobre aquest tràmit.
Dubtes sobre el tràmit?
Si tens qualsevol dubte sobre aquest tràmit contacta amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Cassà al telèfon 972 46 00 05 o al correu electrònic
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Qui ho pot demanar? Qualsevol persona.
Canals de tramitació
- Podeu fer el tràmit online a través d'aquest enllaç (no fa falta signatura electrònica).
- També podeu entregar la versió imprimible de la instància a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Termini de resolució: el termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Observacions: més informació sobre aquest tràmit.
Dubtes sobre el tràmit?
Si tens qualsevol dubte sobre aquest tràmit contacta amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Cassà al telèfon 972 46 00 05 o al correu electrònic
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Qui ho pot demanar? Qualsevol persona.
Canals de tramitació
- Podeu fer el tràmit online a través d'aquest enllaç (no fa falta signatura electrònica).
- També podeu entregar la versió imprimible de la instància a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Termini de resolució: el termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Observacions: més informació sobre aquest tràmit.
Dubtes sobre el tràmit?
Si tens qualsevol dubte sobre aquest tràmit contacta amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Cassà al telèfon 972 46 00 05 o al correu electrònic
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Qui ho pot demanar? Qualsevol persona.
Canals de tramitació
- Podeu fer el tràmit online a través d'aquest enllaç (no fa falta signatura electrònica).
- També podeu entregar la versió imprimible de la instància a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Termini de resolució: el termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Observacions: més informació sobre aquest tràmit.
Dubtes sobre el tràmit?
Si tens qualsevol dubte sobre aquest tràmit contacta amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Cassà al telèfon 972 46 00 05 o al correu electrònic
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Qui ho pot demanar? Qualsevol persona.
Canals de tramitació
- Podeu fer el tràmit online a través d'aquest enllaç (no fa falta signatura electrònica).
- També podeu entregar la versió imprimible de la instància a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Termini de resolució: el termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Observacions: més informació sobre aquest tràmit.
Dubtes sobre el tràmit?
Si tens qualsevol dubte sobre aquest tràmit contacta amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Cassà al telèfon 972 46 00 05 o al correu electrònic
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Qui ho pot demanar? Qualsevol persona.
Canals de tramitació
- Podeu fer el tràmit online a través d'aquest enllaç (no fa falta signatura electrònica).
- També podeu entregar la versió imprimible de la instància a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Termini de resolució: el termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Observacions: més informació sobre aquest tràmit.
Dubtes sobre el tràmit?
Si tens qualsevol dubte sobre aquest tràmit contacta amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Cassà al telèfon 972 46 00 05 o al correu electrònic
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Qui ho pot demanar? Qualsevol persona.
Canals de tramitació
- Podeu fer el tràmit online a través d'aquest enllaç (no fa falta signatura electrònica).
- També podeu entregar la versió imprimible de la instància a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Termini de resolució: el termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Observacions: més informació sobre aquest tràmit.
Dubtes sobre el tràmit?
Si tens qualsevol dubte sobre aquest tràmit contacta amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Cassà al telèfon 972 46 00 05 o al correu electrònic
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Qui ho pot demanar? Qualsevol persona.
Canals de tramitació
- Podeu fer el tràmit online a través d'aquest enllaç (no fa falta signatura electrònica).
- També podeu entregar la versió imprimible de la instància a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Termini de resolució: el termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Observacions: més informació sobre aquest tràmit.
Dubtes sobre el tràmit?
Si tens qualsevol dubte sobre aquest tràmit contacta amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Cassà al telèfon 972 46 00 05 o al correu electrònic
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Qui ho pot demanar? Qualsevol persona.
Canals de tramitació
- Podeu fer el tràmit online a través d'aquest enllaç (no fa falta signatura electrònica).
- També podeu entregar la versió imprimible de la instància a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Termini de resolució: el termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Observacions: més informació sobre aquest tràmit.
Dubtes sobre el tràmit?
Si tens qualsevol dubte sobre aquest tràmit contacta amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Cassà al telèfon 972 46 00 05 o al correu electrònic
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Qui ho pot demanar? Qualsevol persona.
Canals de tramitació
- Podeu fer el tràmit online a través d'aquest enllaç (no fa falta signatura electrònica).
- També podeu entregar la versió imprimible de la instància a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Termini de resolució: el termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Observacions: més informació sobre aquest tràmit.
Dubtes sobre el tràmit?
Si tens qualsevol dubte sobre aquest tràmit contacta amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Cassà al telèfon 972 46 00 05 o al correu electrònic
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Qui ho pot demanar? Qualsevol persona.
Canals de tramitació
- Podeu fer el tràmit online a través d'aquest enllaç (no fa falta signatura electrònica).
- També podeu entregar la versió imprimible de la instància a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Termini de resolució: el termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Observacions: més informació sobre aquest tràmit.
Dubtes sobre el tràmit?
Si tens qualsevol dubte sobre aquest tràmit contacta amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Cassà al telèfon 972 46 00 05 o al correu electrònic
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Qui ho pot demanar? Qualsevol persona.
Canals de tramitació
- Podeu fer el tràmit online a través d'aquest enllaç (no fa falta signatura electrònica).
- També podeu entregar la versió imprimible de la instància a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Termini de resolució: el termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Observacions: més informació sobre aquest tràmit.
Dubtes sobre el tràmit?
Si tens qualsevol dubte sobre aquest tràmit contacta amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Cassà al telèfon 972 46 00 05 o al correu electrònic
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Qui ho pot demanar? Qualsevol persona.
Canals de tramitació
- Podeu fer el tràmit online a través d'aquest enllaç (no fa falta signatura electrònica).
- També podeu entregar la versió imprimible de la instància a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Termini de resolució: el termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Observacions: més informació sobre aquest tràmit.
Dubtes sobre el tràmit?
Si tens qualsevol dubte sobre aquest tràmit contacta amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Cassà al telèfon 972 46 00 05 o al correu electrònic
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Qui ho pot demanar? Qualsevol persona.
Canals de tramitació
- Podeu fer el tràmit online a través d'aquest enllaç (no fa falta signatura electrònica).
- També podeu entregar la versió imprimible de la instància a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Termini de resolució: el termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Observacions: més informació sobre aquest tràmit.
Dubtes sobre el tràmit?
Si tens qualsevol dubte sobre aquest tràmit contacta amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Cassà al telèfon 972 46 00 05 o al correu electrònic
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Qui ho pot demanar? Qualsevol persona.
Canals de tramitació
- Podeu fer el tràmit online a través d'aquest enllaç (no fa falta signatura electrònica).
- També podeu entregar la versió imprimible de la instància a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Termini de resolució: el termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Observacions: més informació sobre aquest tràmit.
Dubtes sobre el tràmit?
Si tens qualsevol dubte sobre aquest tràmit contacta amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Cassà al telèfon 972 46 00 05 o al correu electrònic
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Qui ho pot demanar? Qualsevol persona.
Canals de tramitació
- Podeu fer el tràmit online a través d'aquest enllaç (no fa falta signatura electrònica).
- També podeu entregar la versió imprimible de la instància a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Termini de resolució: el termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Observacions: més informació sobre aquest tràmit.
Dubtes sobre el tràmit?
Si tens qualsevol dubte sobre aquest tràmit contacta amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Cassà al telèfon 972 46 00 05 o al correu electrònic
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Qui ho pot demanar? Qualsevol persona.
Canals de tramitació
- Podeu fer el tràmit online a través d'aquest enllaç (no fa falta signatura electrònica).
- També podeu entregar la versió imprimible de la instància a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Termini de resolució: el termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Observacions: més informació sobre aquest tràmit.
Dubtes sobre el tràmit?
Si tens qualsevol dubte sobre aquest tràmit contacta amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Cassà al telèfon 972 46 00 05 o al correu electrònic
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Qui ho pot demanar? Qualsevol persona.
Canals de tramitació
- Podeu fer el tràmit online a través d'aquest enllaç (no fa falta signatura electrònica).
- També podeu entregar la versió imprimible de la instància a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Termini de resolució: el termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Observacions: més informació sobre aquest tràmit.
Dubtes sobre el tràmit?
Si tens qualsevol dubte sobre aquest tràmit contacta amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Cassà al telèfon 972 46 00 05 o al correu electrònic
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Qui ho pot demanar? Qualsevol persona.
Canals de tramitació
- Podeu fer el tràmit online a través d'aquest enllaç (no fa falta signatura electrònica).
- També podeu entregar la versió imprimible de la instància a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Termini de resolució: el termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Observacions: més informació sobre aquest tràmit.
Dubtes sobre el tràmit?
Si tens qualsevol dubte sobre aquest tràmit contacta amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Cassà al telèfon 972 46 00 05 o al correu electrònic
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Qui ho pot demanar? Qualsevol persona.
Canals de tramitació
- Podeu fer el tràmit online a través d'aquest enllaç (no fa falta signatura electrònica).
- També podeu entregar la versió imprimible de la instància a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Termini de resolució: el termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Observacions: més informació sobre aquest tràmit.
Dubtes sobre el tràmit?
Si tens qualsevol dubte sobre aquest tràmit contacta amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Cassà al telèfon 972 46 00 05 o al correu electrònic
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Qui ho pot demanar? Qualsevol persona.
Canals de tramitació
- Podeu fer el tràmit online a través d'aquest enllaç (no fa falta signatura electrònica).
- També podeu entregar la versió imprimible de la instància a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Termini de resolució: el termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Observacions: més informació sobre aquest tràmit.
Dubtes sobre el tràmit?
Si tens qualsevol dubte sobre aquest tràmit contacta amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Cassà al telèfon 972 46 00 05 o al correu electrònic
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Qui ho pot demanar? Qualsevol persona.
Canals de tramitació
- Podeu fer el tràmit online a través d'aquest enllaç (no fa falta signatura electrònica).
- També podeu entregar la versió imprimible de la instància a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Termini de resolució: el termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Observacions: més informació sobre aquest tràmit.
Dubtes sobre el tràmit?
Si tens qualsevol dubte sobre aquest tràmit contacta amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Cassà al telèfon 972 46 00 05 o al correu electrònic
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Qui ho pot demanar? Qualsevol persona.
Canals de tramitació
- Podeu fer el tràmit online a través d'aquest enllaç (no fa falta signatura electrònica).
- També podeu entregar la versió imprimible de la instància a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Termini de resolució: el termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Observacions: més informació sobre aquest tràmit.
Dubtes sobre el tràmit?
Si tens qualsevol dubte sobre aquest tràmit contacta amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Cassà al telèfon 972 46 00 05 o al correu electrònic
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Qui ho pot demanar? Qualsevol persona.
Canals de tramitació
- Podeu fer el tràmit online a través d'aquest enllaç (no fa falta signatura electrònica).
- També podeu entregar la versió imprimible de la instància a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Termini de resolució: el termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Observacions: més informació sobre aquest tràmit.
Dubtes sobre el tràmit?
Si tens qualsevol dubte sobre aquest tràmit contacta amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Cassà al telèfon 972 46 00 05 o al correu electrònic
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Qui ho pot demanar? Qualsevol persona.
Canals de tramitació
- Podeu fer el tràmit online a través d'aquest enllaç (no fa falta signatura electrònica).
- També podeu entregar la versió imprimible de la instància a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Termini de resolució: el termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Observacions: més informació sobre aquest tràmit.
Dubtes sobre el tràmit?
Si tens qualsevol dubte sobre aquest tràmit contacta amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Cassà al telèfon 972 46 00 05 o al correu electrònic
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Qui ho pot demanar? Qualsevol persona.
Canals de tramitació
- Podeu fer el tràmit online a través d'aquest enllaç (no fa falta signatura electrònica).
- També podeu entregar la versió imprimible de la instància a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Termini de resolució: el termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Observacions: més informació sobre aquest tràmit.
Dubtes sobre el tràmit?
Si tens qualsevol dubte sobre aquest tràmit contacta amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Cassà al telèfon 972 46 00 05 o al correu electrònic
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Qui ho pot demanar? Qualsevol persona.
Canals de tramitació
- Podeu fer el tràmit online a través d'aquest enllaç (no fa falta signatura electrònica).
- També podeu entregar la versió imprimible de la instància a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Termini de resolució: el termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Observacions: més informació sobre aquest tràmit.
Dubtes sobre el tràmit?
Si tens qualsevol dubte sobre aquest tràmit contacta amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Cassà al telèfon 972 46 00 05 o al correu electrònic