Queixes i suggeriments
La ciutadania pot fer arribar a l'Ajuntament de Cassà de la Selva les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Bústia Ètica
És un canal de comunicació per formular consultes de caràcter ètic i per comunicar fets, conductes o actes contraris a la llei. Aquest canal garanteix la confidencialitat de les comunicacions i la protecció de totes les persones. Si pot accedir des d'aquest enllaç
Instància
Una instància genèrica serveix de model estàndard als ciutadans per comunicar, sol·licitar, realitzar una queixa o un suggeriment i interposar un recurs contra alguna actuació o decisió de l’ens. Si pot accedir des d'aquest enllaç.
Xarxes socials
També disposem de diferents xarxes socials, obertes a tothom que permeten comunicar-se amb l'Ajuntament per fer-hi consultes, suggeriments o presentar alguna queixa.
Ajuntament de Cassà de la Selva
Cassà Jove
Centre Cultural Sala Galà
Escola d'Art Josep Lloveras
Piscina Municipal de Cassà
Policia Local
Ràdio Cassà
Residència Geriàtrica Sant Josep