El COPC posa a l'abast de la ciutadania un telèfon d’assessorament psicològic gratuït

El COPC posa a l'abast de la ciutadania un telèfon d’assessorament psicològic gratuïtEl COPC modifica el telèfon d'assessorament psicològic per tal d'ampliar el servei i oferir una millor atenció a la ciutadania. El nou telèfon és el 649756713. L’horari d’atenció del telèfon 649756713 és de 9 a 20 h, inclosos caps de setmana

Afectacions de la Fase 1 de la desescalada a Cassà de la Selva

Amb motiu de l’entrada a la Fase 1, l’Ajuntament informarà de totes les novetats que afectin als serveis municipals, oficines d'atenció ciutadana i clubs esportius que tornin a la normalitat. 

 

Canvis en l'organització interna del CAP Cassà

A partir d'aquesta setmana, el CAP Cassà ha fet uns canvis a la seva organització per tal que la majoria de metges i infermeres (llevat el que estan de baixa o apartats del servei d'atenció al públic per malalties de risc en el context del coronavirus) puguin fer atenció als centres de salut oberts.

Es reprenen els treballs de clausura dels contenidors soterrats a la pl. de la Coma i al c. Provincial

Aquesta setmana està previst finalitzar les obres de desinstal·lació de les àrees de contenidors soterrats de la carretera Marina i la plaça de la Coma.
Aquestes obres, com d’altres serveis no essencials, van quedar interrompudes per l’arribada de la crisi sanitària del coronavirus i fins ara no s’han pogut reprendre.

Telèfons d'interès

  • Cassà Jove 669 166 000
  • Centre Cultural Sala Galà 972 462 820
  • Esports (zona esportiva) 972 461 527
  • Promoció Econòmica 972 462 821
  • Ràdio Cassà 972 463 777
  • Serveis Socials 972 460 851
  • Xaloc972 900 235

Contacte

ajuntament@cassa.cat

Tel. 972 46 00 05

Rambla Onze de Setembre, 107, 17244 Cassà de la Selva, Girona

NIF. P1704900-H

{loadposition popsearch}