Avui Cassà de la Selva s’ha convertit en l’epicentre de la solidaritat i l’esport amb la celebració de la 25a Festa Torneig Joan Petit, una jornada organitzada pel Foment Esportiu Cassanenc, Federació Catalana de Patinatge, Ajuntament de Cassà de la Selva i Amics Joan Petit Nens amb Càncer Fundació.
Aquest esdeveniment, que enguany celebra el seu 25è aniversari, recull el testimoni d’una iniciativa que ha recorregut tot Catalunya i Andorra des del 2001 i que compta amb l’assistència de les 25 seus organitzadores i també de professionals de l’àmbit de l’oncologia i recerca pediàtrica.
El pròxim dilluns, 19 de maig la sauna tornarà a estar operativa per a tots els usuaris i usuàries de la piscina. Era un servei que estava tancat des del 2019 i que ara, gràcies a l’estalvi energètic i de recursos que s’ha aconseguit amb les millores del funcionament de la piscina, podem reobrir i tornar a donar aquest servei tan reclamat. Per fer-ho, s’ha canviat tota la maquinària i el cablejat, fets malbé després del molt temps d’inactivitat.