Nou rècord d’inscrits al Correlletres que comença avui
Aquest cap de setmana 501 inscrits participaran en la novena edició del concurs “Correlletres”.
Avui es desvetlla la paraula secreta del “Correlletres”, el concurs d’escriptura ràpida que any rere any té més participants: aquest any ja en són 501; dividits en 137 inscrits en narrativa, 253 en poesia i 114 en ambdues categories.
Els aspirants rebran un correu amb la paraula clau que ha d’aparèixer en els relats i poemes, que s’han d’entregar abans de diumenge a les 23:59 h. Un cop rebudes les obres, serà el torn del jurat, format per professionals del sector i vinculats al poble, qui haurà de valorar-les i escollir les millors.
Per saber quins són els escrits guanyadors caldrà esperar fins al 26 d’abril a les 17:30 h, quan es farà l’entrega de premis dels Premis Literaris.
Premis escolars i per a joves
Els premis escolars Manel Tolosà també estan en marxa; els alumnes de 5è i 6è de les tres escoles cassanenques ja han fet els tallers d’escriptura creativa, i dilluns obriran un sobre per descobrir la paraula secreta i escriure les seves redaccions.
El que ja està rebent propostes és el premi Joan Codolà- “Lletres per a ser cantades”, el concurs de lletres de cançons enguany apadrinat pel cantautor Triquell. Els joves d’entre 14 i 18 anys hi poden participar, individualment o en grup, fins al 30 de març i el premi per la composició guanyadora és una taula de mescles.
L’objectiu del concurs és promoure la creació de lletres escrites en català, i apropar la creació literària als joves. Trobareu les bases i el formulari d’inscripció a cassa.cat/lletrescantades.