L’Ajuntament reforça el seu compromís amb la gent gran de Cassà, creant la nova Oficina d’Atenció a la Gent Gran del municipi
Des del passat 1 d’octubre, Cassà té un nou espai d’atenció personalitzada dedicat a atendre les necessitats i promoure el benestar i la qualitat de vida de les persones grans i les seves famílies.
L’Oficina de Gent Gran de Cassà de la Selva està promoguda des de la regidoria de Gent Gran i té com objectiu principal assessorar i proporcionar recursos, informació i suport a la gent gran del municipi, fomentant la seva participació activa a la comunitat.
Des del seu inici, aquesta iniciativa aposta per la transversalitat entre regidories, amb l’objectiu d’ajudar i donar suport a les persones grans i les seves famílies. Treballant estretament amb els altres serveis municipals, principalment Afers Socials i Salut. L’objectiu principal és facilitar la cerca de solucions a problemes del dia a dia, per senzills o complicats que puguin ser.
La nova oficina també disposa d'un servei exclusiu de mediació gerontològica, on les persones grans i les seves famílies comptaran amb l’assessorament d’una tècnica especialitzada en mediació que ofereix suport per a resoldre conflictes o situacions susceptibles de ser-ho, de manera pacífica i constructiva.
La regidora de Gent Gran, Ester Ayala, afirma que "la creació d'aquesta oficina és un pas significatiu cap al reconeixement de la valuosa contribució de la gent gran a la nostra societat. Creiem que cada individu té alguna cosa única per oferir i estem compromesos a garantir que se sentin acompanyats i recolzats per part de l’Ajuntament de Cassà de la Selva."
Per a més informació, podeu contactar amb l’Oficina de la Gent Gran de Cassà de la Selva, situada a l’Edifici de Can Trinxeria (Pl. de la Coma). L’horari d’atenció és el divendres al matí i cal demanar cita prèvia, enviant un correu electrònic a