Avui ha començat la “Campanya Buscatifes” que, durant un mes, pretén conscienciar als propietaris d’animals de la necessitat de recollir els excrements dels animals de la via pública i dels espais habilitats per a gossos, així com evitar que aquest orinin a mobiliari urbà i/o a façanes d’edificis. La “Campanya Buscatifes” es divideix amb dues fases.
La Unió de Botiguers de Cassà, juntament amb l'Alcalde i el regidor de Mobilitat Emili Mató, va entregar ahir al vespre la bicicleta a la guanyadora del concurs Shopping Bici celebrat durant la
A partir d’avui el web institucional de l’Ajuntament de Cassà de la Selva compta amb l’