Canvia el procediment per presentar documentació i efectuar tràmits al Registre d'Entrada de l'Ajuntament de Cassà
Degut a l'entrada en vigor de la Llei 39/2015 del passat 1 d'octubre de 2016, canvia la forma de presentar diversos tràmits amb l'administració pública. A continuació us expliquem com afecta aquesta nova legislació en el cas de l'Ajuntament de Cassà de la Selva.
PRESENTACIÓ DE TRÀMITS: TELEMÀTICA O PRESENCIAL
1. Persones físiques o autònoms: poden escollir si volen presentar les sol·licituds presencial o telemàticament.
2. Persones jurídiques, entitats sense personalitat jurídica, els que exerceixin una activitat professional per la qual es requereixi col·legiació obligatòria, els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració: estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques per efectuar qualsevol tràmit d'un procediment administratiu.
PASSOS A SEGUIR PER LA PRESENTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ AL REGISTRE D'ENTRADA:
1. Persones físiques (s'inclouen els autònoms): poden presentar la documentació presencialment al Registre d'Entrada de l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) o bé telemàticament a la seu electrònica a través d'una instància genèrica.
2. Per la resta de casos que no són ni persones físiques ni autònoms: estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques per efectuar qualsevol tràmit d'un procediment administratiu. Per fer-ho han d'utilitzar la seu electrònica i presentar la documentació a través de la instància genèrica.