Cassà destapa els sentits, la nova marca i el web turístic de Cassà

El nou logo de la marca CassàAhir al vespre, a Can Trinxeria de Cassà de la Selva, es va presentar la imatge i l’eslògan de la nova marca turística del poble. Sota el lema ‘Cassà destapa els sentits’ es va posar en valor la multiplicitat d’opcions que el municipi ofereix als visitants, jugant amb el doble sentit de la idea del tap de suro per mostrar el caràcter de vila surera. La música, el suro i les Gavarres són els tres elements diferenciadors del municipi que la nova marca pretén transmetre, juntament amb totes les eines que s’han creat per promocionar Cassà.

A l’acte de presentació es va fer públic el web turístic del municipi (www.cassadestapa.cat), una eina que servirà d’aparador per mostrar tot el que el poble té per oferir als visitants. També es va presentar el nou plànol turístic que agrupa la informació d’interès del poble i inclou la Ruta del Suro a la vila de Cassà, un itinerari de descoberta del patrimoni urbà vinculat amb la indústria surera del municipi que es presentarà el proper diumenge 29 de maig a les 10.30 h als jardins de Can Nadal a un acte amb l’historiador Quim Nadal.

De moment ja s’han instal·lat lones identificatives amb la nova marca i el web de turisme a les principals rotondes del municipi i a tots els equipaments esportius. Progressivament s’aniran repartint tots els materials de promoció als comerços, restaurants, bars I hotels de Cassà.