Serveis, tràmits i gestions
Aquesta instància us permet presentar una sol·licitud a l'Ajuntament de Cassà de la Selva o bé fer arribar un recurs contra alguna actuació o decisió municipal.
Podeu fer servir aquesta instància quan no existeixi un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat. Consulta el catàleg de tràmits aquí.
Qui el pot demanar
Qualsevol persona.
Canals de tramitació
Podeu fer el tràmit online o portar el formulari presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Preu
Gratuït.
Documentació a aportar
No cal aportar documentació.
Termini de resolució
El període màxim és de tres mesos amb caràcter general.
Els canals d'atenció ciutadana de l'Ajuntament de Cassà de la Selva són els següents:
Accés electrònic a través d'Internet
https://www.seu-e.cat/web/cassadelaselva
Atenció presencial a les oficines de l'Ajuntament de Cassà
Rambla Onze de Setembre, 107. 17244, Cassà de la Selva. Girona.
Horari d'atenció al públic: de dilluns a divendres de 9 a 14 h.
Atenció telefònica
972 46 00 05 - En horaris d'atenció presencial.
Correu electrònic
ajuntament@cassa.cat